onsdag den 3. september 2008

Kui iga hommik kell 6 tõusta, siis tunduvad päevad nii head pikad, palju saab teha ja näha. Eile toimus meil siin tõeline friikshou! Keegi oli välja prügikasti visand mingi vana hakkliha ja kuna prügikoristaja pole veel tulnud hakkasid seal vana liha sees elukad elutsema. Või no seda avastas Maki eile kui korra väljas käis. Mööda treppi ja maja seina roomasid sajad pisikesed ussikesed, suunaga prügikastist. Ja nad tulid meile tuppa, kuna hoidsime õhtul ust kaua lahti!! Väkk,väkk,väkk!!! Terve köögi põrand oli neid täis, neis valgeid olluseid. Pühkisin nad kiiresti kokku kühvli ja labidaga ja poisid viskasid välja. Ukse panime kinni. see oli tõeline õudusunenägu. Õnneks kui hommikul kooli läksin, siis polnud neid enam väljas, või no mõni üksik. Selline tsirkus siis.

Aga täna oli muhe päev. loeng oli huvitav nagu alati, värviteooriat õppisime ja tegime katseid. tundsin end juba päris asjalikuna kui printimisruumis oma asju välja lasin, seal 10 printeri vahel. Mul on tekkind juba mõned sõbrad koolis ja taanlased naeratavad mulle koolis kui mööduvad. Positiivne. Tegelt tunnengi, et iga päevaga sulandume üha enam sisse kohalikku ellu. Kuigi seda, et miks siin nii palju süsteeme ja reegleid on, ei mõista ma siiani. Taani süsteemid meenutavad mulle Vistat, mõttetu tõmblemine iga piseima asja juures, mis tekitab aina rohkem küsimusi ja probleeme.
Olgu, igastahes oli koolis tore ja seal mulle meeldib. Tutori Barti ja klassiõe Magdaga läksin peale kooli linna ankeete täitma, Maki liitus ka. rahvastikuregistris käisime ka, aga sellest eriti abi ei olnud, homme lähme tax office'isse, kust tax cardid saame ja siis saame tööle asuda :DD ootan nii väga juba seda, et kuskilt hakkaks raha sisse ka tulema, muidu läheb aina välja. Ega me mingid koonrid ka pole, suht üle päeva poeralli. Täna käisime politseioksjonil, kus müüdakse rattaid ja ma sain omale oma nunnu!!! Kuna see äkstsion toimus kõik taani keeles, siis liibusin ühe taani kuti ligi ja ta tõlkis mulle kõik ära, mis see vana papi seal vuristas. Toretore. Ja oranš linnaratas on mul nüüd, hankisin korvi ka juurde, mille värvin spreiga mustaks ja mul ongi ülelinnaratas :D

Kreedu tahtis pilti tänavast, kus rattaid hoitakse. No kesklinnas on pm sadu selliseid rattarivisid:)
Õhtul käisime veel poodides, sest Makil oli kinnisidee saada ''nahka nätkekstegev kreem'' :D Rattale ostsime põlevad tuled ka. Kõik räägivad, et poliis võib õhtul pimedas muidu rajalt maha võtta.

Seda mainin ka veel ära, et juhul kui kellelgi on jäänud ikka selline mulje, et mulle siin ei meeldi ja kuidagi ei lähe, siis see pole päris nii. Rahul olen väga ja täna olin väga õnnelik, kõik läheb hästi :)





Mis veel, Maki on hetkel masenduses, kuna kogeb nunnaelusündroomi, Erik ja Joonas loevad kõva häälega vallatute 'suvepiigade' idiootseid vastuseid lollidele küsimustele. :D

Ingen kommentarer: