mandag den 6. oktober 2008

Hej jou!

Kuidas Mirrul läheb?

Suht kiirelt. Koguaeg toimub midagi ja kui enam ei toimu ja kodus olen, et midagi normaalset ja mõistlikku teha, siis olen liiga väss selleks. :( Kahju muidugi.

Sügis on kätte jõudnud siin!



Eelmine nädal olid iga päev loengud kultuurist ja kultuuri jagamisest/loomisest. Taani klassidega olime koos. 2 päeva tegelesime klasside sisustusega ja hubaseks muutmisega.. või noh, ideerünnak toimus.

Mis me siis klassis muudame?
Ostame veekeetja, hulgaliselt kohvi ja teed ning taime(Serka tahtis seda nii väga, las laps saab, mida tahab). Johan ja Pier ajavad mööbliasja.. siin sellised lk, kus inimesed annavad tasuta korras mööblit ära.. mis iganes põhjusel siis. Kolimine vm. Kusjuures, mul selline tunne, et paljud taanlased on üle mõistuse rikkad. Olge siis õnnelikud oma rahahunnikute sees. Mul vaja varsti lennupiletid Eesti ära osta.



Kusjuures eelmine nädal sai selline asi ka siis läbi räägitud, et SLOVAKKIA tuleb jaanuaris :D jepjeeppp! Hommikused varajased ärkamised, sokkides sööma, mäel 9st, terve päev päikest ja lund ja sõitu. Keskpäevaks kõht tühi, põlved valusad ja keha täitsa läbi, põsed õhetavad. 4-5st tagasi liikumine, õhtustamine kuskil kohalikus pubis ja poole ööni prallet ning järgmine hommik jälle pool 7 tõusta ja sama graafik.. aga JUST SEE mu õnnelikuks teebki ja JUST SEE on maailma parim tunne! Siit me tuleme!! :D


Nädalavahetus oli meis suht edukas isegi suhtlemise mõttes. Reedel käisime Vibys(oma endises elukohas) poistel külas ja vaatasime Henriga ja Makiga filmi. Mingi väga hull filmo oli ikka, nii lampi. Aga naerda sai ja tore oli. Iss saatis mulle paki kodumaalt ja reedel käisin Kristeni ja Jaaguga sel järel. Kui avasin paki, siis keksisin vist terve õhtu meie korteris ringi. Nii häppi olin, tundsin sel hetkel küll KÕIGE õnnelikumana ennast. sain nats raamatuid ja issi tehtud moosi ja enda riided ja jalanõud ja Catzu kingitud mõmmi. Riietel oli veel mu kodu lõhngi küljes :D

Laupäeval käis B klassi Oskar meil külas. Istusime Maki toas kõik kolmekesi ja Oskar rääkis ja rääkis ja rääkis. Ta on tore. Pidavat oma klassi tola olema. Aga temaga saab nii palju nalja. Kõi ta 8paiku jõudis, siis käis Skolhuj poest ka läbi ja ostis õli. Ütles, et järgmine hommik tahab kala praadida :D Kusjuures täna ta kirjeldas oma praadimist.. konsulteeris iga käiku emaga, sest ta kokakunstis alles õpib.
Olime nats aega meil ja siis läksime välja, Oskar ütles, et mingi pidu siin kuskil. Tegelt NerkaMarka ütlesid, et tulevad Skolhujjsse ja siis lootsime neid näha ja nendega trippida. Nägime neid ka tegelt.. mingi 5ks mintsaks. Jobud ei kontakteerund kohe alguses kui tulid ja läksid bussile ära. Saatsime nad ära ning vantsisime nõutult nats väljas kahekesi. Mis siis nüüd?
Mõtlesime, et koju ei lähe ja läksime sellest ühikast mööda, kus pidu toimus. Seal oli küll pilet, aga sõbrunesime hispaanlastega, kes meile piletid välja tegid. No lahked poisid. :)

Hängisimegi nendega terve peo, Carlos ja Joan. Carlos küsis, kuidas eesti keeles ta nimi on, ütlesin: Karla. :D Nagu mu naabripoiss Karla.

Tore oli hispaanlastega, leidsime jälle tutvusi.



Pühapäev möödus suht mitte midagi tehes. Õhtul kontakteerusime leedukatega ja väntasime neile Risskovisse külla. Nad elavad nüüd uues kohas ju. Kusjuures Risskov on vääga suur ikka ja nad elavad suht Aarhuse piiril. :D


Neil 2toaline köögi ja vetsuga. Mindaugase vanemad olid just neil külas käind ja terve kodu on paksult toitu täis. Seal oli nii hea olla, neil näeb elamine nagu nende täitsa enda kodu välja.. nende nägu. Loodan, et Skolhuj ajad vahetuvad ka meil varsti millegi mugavama vastu välja. Tegeleme sellega.

Igastahes, käisime rannas kambakesi ja naersime ja naersime. Neil olid mingid teised leedukad ka külas, aga kui nemad ära läksid siis oli kohe palju vabam õhkkond. ossipoisid tundusid olevat.



Mindaugas kinkis meile kotitäie omaleeduaia õunu. Kusjuures seal on ka VALGET KLAARI! Kodumaitse!

Neil elab välisukse lambi küljes ämblik, kelle nimi on Arnas :D Ta magas eile, kui me seal olime.

Aga jah, nemad on meie sõbrad. Ja seda on nagu nats raske seletada kui fun meil koos on. Eläma on laiffi! Vähemalt nendega tundub see nii olevat.



Üks nõme asi, mis mu tuju totaalselt täna jälle nulli viis on ratas. Mul kohe üldse ei vea nendega. Laupäev käisin oma rattaga Johani pool(kes kusjuures elab kesklinnas katusekorteris) ja ta lappis mu sisekummi. Ühest august sai 4, sest väliskummi peale pannes juhtus tal korduvalt äpardus :D Okei, kui siis rattapoodi pumpama lõpuks läksime, siis selgus, et ventiil on omadega täiesti läbi. #tundi külmetamist väljas ja tühja tööd! Aitäh eksju! See ratas toob mulle ebaõnne mul selline tunne, taga koguaeg juhtub midagi. Johan laenas mulle enda ratast ajutiselt ja jätsin oma oranši sinna. Lähipäevil lähen rattapoodi ja vahetan sisekummi ära. Ja nüüd on selline nali, et Johani ratta kummiga on see sama jama!! Pumpan seda enne igat poolt tundi sõitu! MISMÕTTES, mul on nii kõrini. Ja ma pean homme bussiga kooli minema, mis on üks igavene tüütu tegevus.
Ausalt.


Aga täna oli meil koolis Workshop. Olime mitme mitme klassiga blackboxis(suures saalis) ja jagatud 4-5 liikmelistesse gruppidesse. Saime ülesande ja ajurünnak. Tegelt hästi tore oli. Ma olin ainus rahvusvaheline omas grupis ja taanlased nii muuseas vahel 'unustasid' ennast taani keeles rääkima. Kokku olime seal mingi 6-7 tundi pausidega ja see võttis ikka väga läbi. Blacboxis polnd üldse õhku ka mida hingata viimastel tundidel. Vahepeal hängisime Mindaugasega ja keksisime õues, istusime kooli skulptuuri peale jne. Energiaülejääk ja äkiline värske õhu üledoos.
Peale kooli läksime linna oma cv-sid laiali jagama kohvikutesse. Ühes iiri pubis käisime ja sisse astudes tegi mu süda jõnksatuse.. iiri muusika!! ja iiri aktsent!! Aga eks näeb seda, kas nad kontakteeruvad ka. Ühes kohas, kus käisime cv-d andmas oli väga väga pervo tüüp. Mul polegi sõnu selle kirjeldamiseks, kiitis eesti tüdrukuid taevani, andis meile tasuta süüa ja pakkus mustalt palka. Ei oskagi kohe nüüd midagi selle peale öelda. Lubas helistada. Samas, see päästaks meid rahakriisist. Tõmbame ikka imelikke külge.





Olks, meie tänase hommiku koolisõidust tükike ka :)





Ingen kommentarer: