fredag den 19. december 2008

Jube kiire on. Palju palju asju teha. Aeg läheb oma rada, mina jooksen järgi.
Aga mulle meeldib nii.. asjad arenevad sedasi ja ma oskan rohkem hinnata oma vaba aega ja ilusaid asju mu ümber.

Peaaegu kõik internatsionaalid lähvad nüüd koju või on juba läinud.
Läheb Oskar, kes viimasel ajal aina viriseb, et talle ei meeldi siin.
Lähvad laisad leedukad, kes on enamiku aja kodus arvuti taga ja nutavad, et raha pole.
Läheb Inesa, kellel sada asja korraga käsil ja hääletades ja nautides, nagu ta seda alati teeb.
Läheb Goda, kes kallistusi igatseb.
Läheb Fannar, kes islandi uut aastat kannatamatult ootab.
Läheb Sander, kes eesti sööki ja sõpru igatseb.
Lähevad Kristen ja Jaan, kelle õpingud siin läbi.
Läheb Henri oma läpaka ja seljakotiga.

Mina jään siia. Elan oma reaalsuses ja teate mis... mu reaalsus on hea ja see meeldib mulle. Loodan, et kellel probleemid, saavad nendest üle. Ei oska ka enam aidata, kuigi olen proovind.
Kuigi see on nii imelik.. osad aina virisevad ja stressitsevad selle taani elu pärast ja kurdavad mulle aga mida ma oskan vastata kui ma täiel rinnal naudin seda. See on MINU elu, minu vabadus, minu probleemid, minu rõõmud ja ma ei saa transformeerida oma tundeid. Mulle meeldib ja seda ma olengi otsinud.. seda enda oma, kellestki sõltumata.. sellised loengud, mis mulle tõesti huvi pakuvad; selline kodu, mille saan enda järgi sisustada, missest et see ei ole ideaalne; enda sõbrad, kellega ma pole mitte alustanud 1st klassist vaid kelle olen ise leidnud ja nemad on mind leidnud; omad hobid ja oma vaba aeg. Ma saan olla mina. :)

Rahulikku jõuluaega kõigile!
Näeme jaanuaris :)

Ingen kommentarer: