mandag den 20. oktober 2008

Hei teie kõik seal!

Olen haigeks jäänd ja ajan endale coldrexi ja teed aina sisse.
Eelmine nädal andis mulle mõnusa põntsu ikka.. liiga palju kõike.
Töötasin 4päeva järjest kesklinna restoranis.
Ja sellele lisaks elasin ka oma elu, käisin koolis ja nv pidudel ja ajasin oma uue elukoha asju. Magamisaega jäi päris napiks.
Laupäeva õhtul töölt tulles olin laip.
Täiesti.
Ei mingeid mõtteid, aju ei reageerind, käed-jalad ei funktsioneerind.
Aga ma luban, et ei piina ennast enam niimodi.

See koht, kus ma töötan on selline lihtne restoran. Ma teen seal pm kõike..
koristan ja katan laudu, pesen nõusid mõni päev, pesu ja aitan köögis süüa teha. Selle omanik on 60aastane iraanlane. Ta on eriti eriti frukt.
Tema mõttemaailm keerleb vist vaid seksi ümber ja laksib aina nilbeid nalju.
Alguses olime Makiga mõlemad täitsa hirmunud, et mismõttes nagu.
Aga praegu on olukord niimodi, et kannatan ta nalju välja ja teen neid ise ka ja kusjuures tal on mu vastu respekt tekkind. Ostis mulle jalgratta tuled ja saadab alati koju pizzadega.
Reedel isegi poetas veini kotti kaasa.
Oleme paar korda jäänd peale tööd Makiga sinna temaga istuma, klaasi veini võtnud ja lihtsalt rääkind. Iseenesest on ta tark mees.
Andis mulle nõu, et pean olema tugev ja hoolima vaid endast, et siin Taanis hakkama saada. Mis on ka sulatõsi, sest muidu siin hakkama ei saa.

Aga no selle tööga on nii nagu ta on, palk ei ole eriti hea.. võrreldes sellega, mis mujalt saaks. Aga see töö on mul vaid seni, kuni leian normaalsema koha.

Kusjuures Maki lasti lahti :D Vot see päev oli naljakas. Et sellele mehele meelejärele töötaja olla, pead näitama, et sa hoolid sellest kohast ka nats, mitte niisama ei lahmi. Ja mu Maki.. tal on ju täitsa pohhui :D

Mu elu siin läheb nii kiirest, et ise ei jõua ka sammu pidada. Kõik juhtub ja kuupäevad aina lähvad. Oktoober peaaegu otsas. Maki läheb poolest novembrist Saksamaale. Mina kolin ilmselt ühesesse tuppa siia samasse Skjoldhojsse. Peale vaheaega otsin omale hubasema koha ja mis ei oleks nii kaugel. Risskov ja kesklinn on ju mõlemad nii nõutud. Sinna on pikad järjekorrad. Aga vähemaga ma ei lepi.



Pühapäev oli Sleepy Sunday. Käisin pesus päeval ning sealt tulles otse turbaniga läksime välja rattaid pimpima. Ma panin oma tuled peale ja Maki pesi oma sinist korvikat. Meil oli paari mutrit ja harja vaja ning trippisime nats otsides Skjoldhoj peal ringi. Poe taga tgime leiu.. nad olid ära visand pool kasti valget veini, pooled neist katki läind ja 3tervet. No meil on nüüd 'baarikapp'. Aga see ei olnud kõik.. keegi taanlastest oli ilmselt kolind ja 3 ostukärutäit asju asetand papi-kondeineri kõrvale. No kui imelik see ka ei tunduks, nad viskavad ju kõik minema ja aina ostavad. Seal oli nt suur telekas, võrkkiik, tekke, golfikepid ja mida kkõike veel. Võrkkiige oleks tahtnud küll kaasa võtta, aga pole seda kuskil kasutada :( Aga sealt leidsin omale tips-tops teki ja Maki sai fliisteki ja paar nuga võtsime ka. Mul tuli just meelde, et inglane, kellega Danskes töötasin septembris, rääkis, et ta oli leidnud terve oma elutoa mööbli niimoodi. Mingi rikkur oli igavusest oma terve kodu mööbli uue vastu vahetand ja terve komplektiga vana välja visand. Eestis külmuvad talvel kalkarid tänaval surnuks. Aafrikas nälgivad perekonnad. Aasias pannakse noored lapsed juba varasest east tööle suurtesse tehastesse, et teenida paar senti päevas.
How fucking wierd is the World?


Aga trippisime veel ringi siin, tegime nats pilte ja nalja. Käisime shopingreisil Aldis ja täitsime oma külmkapi. Kraanikauss oli juba mitu päeva olnud erroris. Vesi ei läind alla. Ostsime torusiili, aga see ei aidand. Võtsime siis torud lahti ja puhastasime selle jura sealt seest. Tundsin ennast täitsa võimsalt.. kellele on vaja meest majja? Ise saan kõigega hakkama. Torulukksepp võin vabalt olla. haha

Öösel ei saand aga magada, köhisin ja köhisin. Oleme mõlemad haiged, taaskord. Jälle on tuberkuloos oma teed vallutamas. Mindaugas on ka haige, tal vist nats hullemini aint.



Olgu, igastahes oma klassi ma ei läind, läksin pärastlõunasesse B klassi, sest muidu oleks laip olnud. Parem siis hommikune uni kui mitte midagi. Bjarne andis tundi ja võtsime jälle Dreamweaverit ja CSSi. Mul selline tunne, et juba midagi hakkab mu peas toimuma. Ei olegi enam must tühjus.
Aint oma klassi eelistan palju rohkem.

Poolakas Oskar tuli mu juurde ja nagu tal tavaks.. aina rääkis ja rääkis ja rääkis. Oh, vahepeal on nii raske temaga. Ta on täielik energiavampiir.


Kolmapäeval käisime küll temaga linnapeal õhtul, sest ma ei suutnud enam kodus passida ja mitte midagi teha. Siis oli tore ja temaga saab naerda, aga oskariüledoosi ei soovita.






Selline jutt ka siis veel, et mu ratas on jälle pinksponks ja sõidab veel paremini kui vanast. Rattatöökotta viisin parandusse, 175taanlast. Aga vähemalt ei ole enam jalutu. Nädal ja poolteist olin täitsa ahastuses juba. Ilma rattata on ikka väga nõme. I felt like legless.




Buss on täielik aja ja raha raiskamine. Sorri, närvide ka. Seal alti mingid moslemite kambad, kes oma nõmedaid nalju ja muusikat kuulavad. Ahvikari. Bussiga juhtub alati midagi, kas on kuskil liiklusõnnetus ja ümbersõit või jääb ta ummikusse kinni või hilineb või sõidab varem ära. Ja neelab nii hirmsasti raha. Kusjuures 10x pilet on 115taanlast, ühekorra 18taanlast. Korruta kahega, et eesti rahasse saada.








Eelmine nädal toimus linnas Urban Week.

Selle raames hästi palju erińevaid üritusi.
Nädala keskel kui rongijaamas olin, siis keset kaubanduskeskust oli ühe platsi ümber tõmmatud lindid ning dj kohal. Seal toimus breakbattle. jäin sinna toppama oma pooleks tunniks. Ja see andis nii hea meeleolu. Erinevad tantsustiilid.. peamiselt modern ja breakdance. Poisid olid nii omas teemas sees ja seda oli näha, palju neile tants annab. Eriti hea muusika oli ka veel dj poolt. mmm
Kõrval platsil toimus analoogne, aga omaalgatuslik.


Sellest eelmine nv käisime taanlastega ühes eriti spets kohas. Nimi 'Hus'. graffiteid täis, junkyd ja karvased ja vabad inimesed. Muusikast leidus seal kõike.. hiphop,dub,trance,jazz,reggae .. ühelt sujuvalt teisele. Kõik see õhkkond ja need inimesed! Vahepeal oli vaatepilt nii hea lihtsalt.. terve saalitäis tantsisid ja hüppasid.. eriti rahul hetkega. Kõrvalruum oli tsillimiseks.. samamoodi graffitid, värvid ja palju diivaneid. Seda on tegelt väga raske seletada, oma silmaga peab nägema.

Seleks korraks kõik siis. Üritan terveks saada, homme lähen 10st tööle ja kolmapäev
meil workshop blackboxis. Pühapäev peab projekti esitama..oma portfolio.. mis täheńdab, et mul tegemist küllaga.

Ingen kommentarer: