onsdag den 5. november 2008

Njah.. elu veereb mul siis edasi. Täna ärkasin küll peavaluga. Mis on alati kõige nõmedam?
Muidugi rahaprobleemid! Mingi lollakas kiri tuli eile, et pean miljon maksma printimiseks koolis. Sandri üüriosa pean ka praegu maksma, sest poiss on ise haiglas ja saab nv välja. Siis kolib sisse ka.
Ahjaa, kes veel ei tea, siis saan uue elukaaslase. Sander on ta nimi. Eestlane.

Järgmine nd 13-16 on Aarhuse filmifestival linnas. Täna käisime Inesaga pileteid võtmas. Vana kinomaja on ikka ülemõistuse lahe. Puumaja ja kohvikuga.. kunstihõngu on kohe kaugele tunda. Laed on täis erinevate legendaarsete filmide postreid ja vanem prillidega naine käis sees ringi, naeratas ja kleepis festivali postreid seintele.
www.aarhusfilmfestival.dk

Reedel lähen taanlastega Dieseli poodi stiilikale.

Eile oli imelik päev. Väga. Kooli hommikul ei jõudnud ja attendisin pärastlõunasesse, aga see oli suht mõttetu, sest kõik tegid grupitööd ja minu grupp ju hommikul. Aga olime siis Mindaugase, Goda ja Maltsikuga meie klassis. Jõime teed, sõime mandariine, naersime ja suhtlesime. Ma olin küll suht korrast ära, aga seda ma vajasingi.. seltskonda, mitte kodus olemist, üksi.
Õhtul tulid Inesa ja Goda mulle külla ja kommunikeerusime.

Täna hommikul avastasin muidugi veel ühe toreda üllatuse.. MU RATTAKUMM ON JÄLLE TÜHI.
Thank u who ever u are!
Trippisin siis bussiga ja jäin pool tundi hiljaks. Niels-Erik annab jälle tunde. Ja no see mees on kõige melanhoolsem ja ühetoonilisem üldse, vahet pole kui huvitavat asja ta õpetab. Vytautase ja Godaga narsime vaikselt islandlase Fannari üle, kes magas loengus ning Niels käratas meie peale. Heh. See oli päris koomiline tegelt. Jõllitas vihaselt Godat ja ütles, et kui ei meeldi, siis mingu minema, ärgu tehku nägusi ja lärmi.
Webdesigni õpime kusjuures ja teeme usinalt grupitööd. Mu grupp on küll no VÄGA kentsakas, kuid samas aint meie grupp oli täna tervenisti kohal. Ja meil on tarkpea Johan, kes alati orgunnib.

Homme esineb iirlasest klassivend Jimmy iiri pubis kesklinnas ja vb isegi lähen hüppan läbi peale tööd. Eks vaatab seda kiiret asja.






Selline mu elu siis praegu. tegelikult on mu peas palju segadust, mille lahtiharutamisest hoian nats aega eemale. See tekitab veel hullema pusasusa.

Ahjaa.. mul juubel tulekul ka.




Ma pean veel seda mainima, et tundsin täna kesklinnas jõuluhõngu.

Ingen kommentarer: