lørdag den 20. september 2008

Heiheeii!




Sorri, et olen nii kaua eemal olnud. Kiire on, nii palju toimub. Ei teagi, kust alustada.. Meil nüüd oma korter, esmaspäeval kolisime lõpuks. Imelik oli oma asju pakkida, sest Vibyst oli saanud kodu. Isegi kui alguses kurtsime, et kuhu me sattund oleme ja kolime niipea välja kui võimalik.. nüüd ei kahetse ma mitte vähematki, et seal elasime. Iga algus on raske ja tegelikult olid suuremas osas nemad, kes meid välja aitasid. Meil oli nagu suur pere :) omamoodi muidugi.


Igastahes esmaspäev oli siis kolimispäev. Henri ja Joonas kutsusid oma tuttavad 2eesti poissi meie asju transportima.. Kristen ja Jaan. Nad elavad siin samas Skoldhojs kusjuures. Õhtul käisime neil külas ja nad loovutasid meile 2tassi. Esimest korda olen täiesti alguses.. meil polnud siin nõusid, käterätikuid, rääkimata internetijuhtmest ja pannidest. (mööbel on ikka sees) Maki ja Joonas käisid Ikeas shopingreisil, meil isegi wokpann nüüd :P Ahjaa.. maki kutt tuli talle külla teisipäeval.. Joonas siis.


Esimese projektiga saime hakkama.. ülesandeks oli vaja kujundada kultuuriürituse poster ja mittetöötav veebileht. Tegime teatrietenduse "Dinner for one"postri. Kusjuures see on Maki käsi, mida moonutasin :) Reede ja esmaspäev nägid nii välja, et läksime lihtsalt kooli vabaajaveetmisruumi ja tegime oma asja. Vahepeal jõime kuuma kakaod ja tsättisime teistega ning lasime siis edasi.

Reporti kirjutasime pool esmaspäeva ööd. Aga saime valmis:) Esitlesime teisipäeval, ma vist ei pea mainima, et ma vihkan klassi ees presentatsiooni. Eks ma pean harjuma.





Reede ja esmaspäev käisime pangas taani kontot tegemas, kohe nüüd peaksid kaardid ka postiga tulema. Siin naljakas pangandus.. noor naine, kes meiega tegeles suhtles eriti vabalt.. nagu vana sõbraga. Ametlikkusest oli asi kaugel. Vot nii, et me siis pangas ka pällid. Teisipäev käisin Tempo Vikaris, mis see tööbüroo oma kontonumbrit viimas ja töösoovi avaldamas ning see kahtlane tüüp panigi mind tööle.. selleks samaks teisipäeva ööks 23.00-07.00. Joonas ja Henri viskasid just üks päev nalja, et teisipäeva öö on klassika.. kõigil esimene kord. Kolmapäeval koju jõudes oli must alles jäänd vaid vari. Magasin paar tundi ning hakkasin asju pakkima ning hüppasin bussile.
Kolmapäevast reedeni olime cabintripil linnast 50kiltsa välja, maal. 3päeva pidutsemist. Ise olen väga rahul, sain niipalju uusi tuttavaid ja veel rohkem nalja. Nerka, Marka ja Mindaugasega tsillasin palju ringi. Need poisid on ikka nii lahedad. Ma pole ammu niipalju naernud:)





Mu klassis veel üks leedukas..Goda. Temaga saan ka hästi läbi.






Mu klassis veel üks punt poolakaid..

3tüdrukut, kes sellised pisikesed sõstrasilmalised

tumedajuukselised ja räägivad oma umbkeeles ning korrutavad koguaeg : "kurrva,kurva".








Siis mul veel klassis üks vanem naine.. 35ringis, kes taanlane ja mulle nii meeldib ta iseloo. Ta on tark, aga samas oma vanuse kohta väga nooruslik ja sõbralik. Siis oli seal veel islandlasi, kes ka omamoodi. 2 taani klassi olid ka meiega ning taanlased on ikka ühed naljatilgad. Kui nad õllepurgi kätte saavad, siis ei ole midagi enam nii endassetõmbunud. Siis sõbrad kõigiga. Taanlastega istusime lõkke ääres, üks kutt mängis kitarri ja suhtlesime niisama. Mängisime taanlastega all saalis veel igast mänge. Eriti meeldivad neile joomismängud.









Ahjaa.. neljapäeval oli meil stiilipidu. Igal klassil oli erinev stiil.. meie oma oli 80ndad. seal olid veel vanurid, piraadid, maffia jne. Üks taani klass oli vanurid ja osad neist olid ikka väga andekad :D Esimest korda kui nägin,

siis osade välimus pettis ikka ära.. esmapilgul vaatasin,

et 2rauka on meie laagriplatsile sattund:D














Mis seal veel siis huvitavat.. üks britt Chris

ja islandlane suutsid kogu aeg purjus olla. Chris on nii koomiline oma olemiselt.. räägib või teeb midagi paha, aga endal on selline karupoeg Puhhi nägu peas lakkamatult. Kusjuures ta ajas osasi päris närvi vahepeal,

sest tema arvates on Venemaast Saksamaani

üks suur Venemaa. aga no, mida sa lolliga ikka

vaidled.












Bklassis on veel üks taanlane, kes 23 ja on pm terve maailma läbi reisind mõne aastaga. Rääkis oma kogemusest ja erinevatest maadest, vahepeal oli küll selline tunne, et ma lihtsalt kõnnin minema kuuldes kõike, sest see on elu, mida mina tahaks elada. Reisida ja näha maailma.



Nerka hääletab traktorile, Jaguar oli kusjuures :D

Keegi oli kaasa võtnud sellise mängu>>

4 inimest hoiavad pisikestest pultidest kinni ning peavad jälgima hoolega, kui tuli läheb roheliseks, peab vajutama ja kes viimane, saab elektrilöögi. Proovisin korra, aga ei kaotanud. Kusjuures see mäng oli ikka väga populaarne :D Chris aina hüppas, sest kaotas koguaeg.







Igastahes oli hästi tore, sain niii palju uusi tuttavaid ja aimu, mis loomad need multimeediadisainerid on. Kuna terve see nädal olen väga vähe magand, siis olen suhteliselt läbi omadega. Vähemalt on veel tänane ja homne päev puhkamiseks. Eile peale väikest uinakut joonistasin. Järgmine nädal peaks rahulikum olema, aga kes teab. Mulle tegelt meeldib nii kui koguaeg midagi teha, siis ei tule igatsust peale.

Kusjuures, te kõik seal Eestimaal - iga väiksemgi sõna teeb mulle head meelt kodulinna inimestelt. ma ei ole teid unustanud, vastupidi!
Täna lähen leedukate boksi, neil seal väike istumine õhtul.
Ahjaa, esmaspäevaks on hulk materjali läbi lugeda, sellega tegelen homme. :D

Ingen kommentarer: