lørdag den 20. september 2008

Tänane päev oli kõik, mida ma vajasin üle pika aja. Maki ja Joonas olid linnas päeval ning mul oli aega olla omaette. Seda ei ole saanud väga ammu, vb Iirimaal olles kui vaba päev oli.
Igastahes sain puhata peale seda kiiret nädalat. Pakkisin lõpuks oma asjad lahti, mis enne kohvris vedelesid, hoolitsesin enda eest, joonistasin, värvisin juuksed ära(kes ei tea, siis olin päris oranš viimastel päevadel), kirjutasin tuttavatele, tõmbasin paar albumit ja kuulasin reggae, tegin head süüa ning tsillisin oma rõdul päikse käes. Seda on küll vähe, aga mul oli vaja seda väikest aega vaid endale. Ja nüüd olen see Mirru, kes peaksingi olema ja olen õnnelik :)
Mis sest, et mul on siiamaani muresid ja asju, mida vaja teha, aga kõik peamine on loksund korda.

:)

Ingen kommentarer: