torsdag den 25. september 2008

Järgmine päev õhtusse jõudnud. Need lähvad suhteliselt kiiresti siin.
Terve see nädal on kuidagi imelik olnud. Koolis oli raske, igatsus oma sõprade järele, liiga palju vaba aega, rahanappus, öötöö.. kõik see kokku viis tuju täitsa alla ja pani mõtlema, et miks me üldse siin ja miks ma just seda asja õpin. Programmeerimine on raske, face it, aga õnneks on see vaid 1teema ning vahetub varsti-varsti välja teise vastu. Iga algus on raske. Täna tunnen juba, et pole see midagi nii kaelamurdvat ja saan sellega hakkama. Istusin maha ja lõpetasin oma pooleliolevad ülesanded. Loengutes tuleb lihtsalt kuulata ja kaasa teha, see ju inimlik et ei oska alguses asja millest õrna aimugi pole. Igastahes sellega on siis ok ja täna võtsime juba CSSi, mis palju inimlikum. Sain hakkama ja olen uhke enda üle:D

Esmaspäevad on millegipärast kõige melanhoolsemad. Ilm on alati katastroof ja tuju samuti. Nädala arenedes läheb kõik päikseliseks ja lõpp on eriti hea :D


Hommikul magasin nats sisse ning tegin käbe-käbe, et kooli jõuda. Rattaga kimades üritas üks jobu naine must mööda sõita, kuigi ruumi sellesk polnud, me rattad haakusid ja lendasime üksteise peale autoteele, kusjuures oleks napilt auto alla jäänd ka. Naine karjus: FAAAAACCKKKK! Mu põlves on suur auk ja tema ratas sai kannatada. Aga ise ta ronis. Igastahes, olin terve hommiku shokis ja nüüd olen õnnelik, et midagi hullemat ei juhtund, et ma elusterve ning samuti mu arvuti ja ratas. Oleks ju võind palju hullemini minna. :S

Sergej.. või mis iganes ta nimi ka on, on oma suure pahmaka juukseid maha ajand. Hommikul kooli jõudes ja klassikaaslasi nähes hõikasin kaugelt: I'm injured! .... (ja nägin Serksi)... an you are BOLD?!? Ta vaatas oma suurte karvaste kulmudega kissitades otsa ja naeratas:D Ta on ikka koomiline kuju.

Meil CSSiga uus õpetaja ka. Eelmine, Bjarne, meenutas mulle väga Jukkat kusjuures. Selline nats perv ja nõuab meeletult palju ja *korrektselt*. Uus õps on ka omamoodi, teeb nalja, ise naerab :D Aga temast on kerge aru saada.

Pärast kooli hüppas Goda mu pakikale ja sõitsime rattaga linna, sest nii soe ja ilus oli, et ei tahtnud koju minna. Tsillasime linnapeal, käisime botaanikaaias, kus tohutult kõrged ja võimsad puud, amfiteater ja vaga palju erinevaid taimi, mille vahel jooksevad ojad ja on ehitatud pisikesed munakivist teekesed. Nende taimedega on selline teema, et kõik erinevatest maailmaotsades.. Austraaliast, Tsiilist, L-Am jne. Istusime mingis aiamajakeses, mille katus oli täidetud viinamarjadega, mugisime neid ja lihtsalt rääkisime. Sinna tuli üks puruvana taani vanaema, kes istus meie Goda kõrvale ja hakkas oma shokolaadi mugima. Rääkis taani keeles ning ma rääkisin talle rootsi keeles vastu, nats sai aru, osa juttu ta vist ei ei kuulnud ja osa ei saand aru. Küsis mult, et kust me pärit ja ma vastasin: fran estland och letland. Ta noogutas selle peale, kordas: island,island ja hakkas pobisema taani keeles. Aga ta oli nii naljakas:D
Sõime chinaboxi jalakäiate tänavalt veel ja naersime. Hullult tsill, et ta mu klassis käib.
Kusjuures hommikusi kooliskäijaid on jäänd nii väheseks meie klassi, kõik käivad peale lõunat.. ju siis ei viitsi ärgata.
Paar päeva tagasi leidsin Skoldhojst üles tenniseväljakud ja seina peal olid trennide ajad ka. Kui iss mu reketi saadab, siis mängima lähen kindlasti, mõtlesin selle pulli ära teha, et läheks taani tennisetrenni ka. :D

Üldiselt on see kiire aeg nüüd läbi saand ja kõik maha rahunend. Kuni eelmise nv'ni toimus nii palju. Aga loodan, et rutiini ei tule.

Eile oli tsill perega rääkida.
Näitasin neile webcami teel korterit
ja Kaarel tõmbas Kitut sabast, et see mulle
häält teeks:D Kiisumiisust tunnen küll puudust.

Ahjaa, seda ka veel, et tööl olin koos ühe inglasega,
kes soovitas mul minna iiripubisse tööle.
Rääkisime Iirimaast ja iirlastest ning siis tuli küll
suur igatses nende härjapõlvlaste järele.
Kus iirlane, seal on alati lõbus, saab nalja
ja mida kõike veel :) Ja kui ma praegu mõtlen,
mis nad seal Courtownis teevad, siis pole
kahtlustki, et istuvad pubis, kes joob Heinekeni, kes Guinessi ja vuravad oma iiri aksenti:D


Igatsen*

Ingen kommentarer: